Nothing is faster than the Tarmac SL8 thanks to a combination of aerodynamics, lightweight, and ride quality previously thought impossible. After eight generations and over two decades of development, it’s more than the fastest Tarmac ever - it’s the world’s fastest race bike. Your legs up for it?
Aerodynamics or lightweight alone don’t win races - speed is what matters. Delivering that speed requires creating an uncompromising combination of aerodynamics, lightweight, stiffness, and compliance. Through race simulations using real world data our Ride Science team knows the Tarmac SL8 is the fastest race bike ever made on the routes that matter - 16.6 seconds faster over 40km, 128 seconds faster over Milan San Remo, 20 seconds faster over the legendary Tourmalet climb.
- AERO OD HLAVY AŽ K PATCE: Aero prvky umísťujeme všude, kde na nich záleží – jde nám o funkci, ne jen o efekt. Tarmac se proto stal naším nejaerodynamičtějším silničním kolem vůbec. V souboji s odporem vzduchu předčí dokonce i Venge. Tarmac má proti vzduchu úplně novou zbraň: design hlavové trubky s přezdívkou Speed Sniffer. Sloupek vidlice, který udává šířku a tvar hlavové trubky, jsme posunuli dozadu, a díky tomu jsme mohli konstrukci směrem dopředu zešpičatět, aby mnohem lépe řezala vzduch. Tarmac SL8 má v rámci nových pravidel UCI nejužší a nejaerodynamičtější sedlovku, která výrazně snižuje odpor vzduchu kolem nohou. Taky už cítíš omamnou vůni vítězství?
- MINIMÁLNÍ HMOTNOST, MAXIMÁLNÍ AERODYNAMIKA: Tarmac SL8 se inspiroval modelem Aethos. Splňuje veškerá minima UCI, a přitom nabízí nekompromisní aerodynamiku. Náš tým pro tebe připravil neuvěřitelně lehký rám o hmotnosti 685 gramů – o 15 % lehčí než Tarmac SL7 a lehčí než jakékoliv jiné kolo na World Tour*. Po vzoru modelu Aethos jsme odlehčili spodní a sedlovou trubku i zadní stavbu. Geometrie rámu nese váhu jezdce tak efektivně, že by na něm další vrstvy karbonu byly zbytečné. *Pokud tedy nepočítáme památnou etapu na Tour, kde Kasper Asgreen závodil na našem rámu Aethos o hmotnosti 585 gramů.
- PEKELNĚ RYCHLÝ S POHODLÍM JAK NA OBLÁČKU: Tarmac SL8 oproti předchozímu modelu SL7 zesílil v poměru tuhosti ku hmotnosti o neskutečných 33 %. Jeho legendární živou a poslušnou agresivní geometrii, na kterou nedají dopustit nejlepší cyklisté a cyklistky světa, jsme tím posunuli na úplně novou úroveň. Tarmac SL8 má tužší pedály, přesnější řídítka a pružnější posed, který ho povýší na nový etalon pohodlí ve světě závodní cyklistiky. Díky konstrukci Rider-First Engineering si všichni jezdci a jezdkyně bez rozdílu mohou dopřát ten nejlepší požitek z jízdy. Tarmac SL8 je v sedle pružnější o 6 % a hravě s ním zvládneš i rozbité silnice. Přináší pohodlí, které u špičkových závodních kol jen tak nenajdeš. Zbytek geometrie i průchodnost rámu pro pláště až 32 mm jsme navrhli po vzoru osvědčeného SL7, tak aby se kolo mohlo podle potřeby obout i do objemnějších plášťů.
- BOŘÍME HRANICE MEZI GENDERY: Rozdíly v genderu jsou v cyklistice ošemetnější, než se může zdát. Každé tělo je přece stavěné jinak –?????? někteří cyklisté mohou mít konstituci jako cyklistky a opačně. Většina výrobců dělí kola na pánská a dámská, ale my považujeme takové rozdělování za bezpředmětné a zastaralé. Tarmac SL8 je navržený tak, aby si ho naplno užil úplně kdokoliv. Zboř s námi hranice mezi gendery.
- The Tarmac SL8 Expert Di2 delivers exceptional performance with a full Ultegra Di2 groupset, C38 carbon tubeless ready wheelset, and an SL7 stem with Specialized Expert Shallow Drop alloy handlebars makes for an accessible performance-packed bike.
Technické specifikace
RÁM
Tarmac SL8 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Odpružení
VIDLICE
FACT 10r Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Kokpit
ŘÍDÍTKA
Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
SEDLO
Body Geometry Power Expert
PŘEDSTAVEC
Tarmac integrated stem, 6-degree
OMOTÁVKA
Supacaz Super Sticky Kush
SEDLOVKA
S-Works Tarmac SL8 Carbon seat post, FACT Carbon, 15mm offset
OBJÍMKA
Tarmac integrated wedge
Brzdy
PŘEDNÍ BRZDA
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA
Shimano Ultegra Di2 R8170, hydraulic disc
Pohon
ŘAZENÍ
Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
PŘESMYKAČ
Shimano Ultegra R8150, braze-on
PŘEHAZOVAČKA
Shimano Ultegra Di2 R8150, 12-speed
KAZETA
Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
KLIKY
Shimano Ultegra R81000
PŘEVODNÍKY
52/36T
STŘED
Shimano Threaded BSA BB
ŘETĚZ
Shimano Ultegra, 12-speed
Zapletená kola a pláště
PŘEDNÍ KOLO
Roval C38, 21mm internal width carbon rim
ZADNÍ KOLO
Roval C38, 21mm internal width carbon rim
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
S-Works Turbo, folding bead, 700x26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ
S-Works Turbo, folding bead, 700x26mm
DUŠE
Turbo Ultralight, 48mm Presta valve
Hmotnost
Hmotnost
276209
Hmotnost
7.20kg (15 lb, 14 oz)
Hmotnost a velikost
56
* Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.