Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.
„Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
SPECIFIKACE
RÁM
Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
PŘEDNÍ KOLO
Roval C38, 21mm internal width carbon rim
ZADNÍ KOLO
Roval C38, 21mm internal width carbon rim
DUŠE
Turbo Ultralight, 48mm Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
KLIKY
Shimano Ultegra R8100
PŘEVODNÍKY
52/36T
STŘED
Shimano Threaded BSA BB
PŘESMYKAČ
Shimano Ultegra R8150, braze-on
PŘEHAZOVAČKA
Shimano Ultegra R8150, 12-speed
KAZETA
Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
ŘETĚZ
Shimano Ultegra, 12-speed
PŘEDNÍ BRZDA
Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA
Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
ŘÍDÍTKA
Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
OMOTÁVKA
Supacaz Super Sticky Kush
PŘEDSTAVEC
Tarmac integrated stem, 6-degree
SEDLO
Body Geometry Power Expert, titanium rails
SEDLOVKA
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
OBJÍMKA
Tarmac integrated wedge
Velikost rámu | 44 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 61 |
Výška jezdce (cm) | 142-155 | 155-163 | 163-170 | 170-175 | 175-180 | 180-188 | 188-196 |
* Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění