Stumpjumper 15 je tu, aby vymazal všechny kompromisy, co se v trailovém světe dělají na kolech. Pohlcovat nerovnosti jako kolo s velkými zdvihy? Máme. Ovladatelnost, hravost a efektivita při krátkém zdvihu? Dvakrát prověřeno. A co takhle pořádná porce personalizace, aby bylo dokonalé pro jediného jezdce, na kterém opravdu záleží - pro tebe? Máme, máme a máme.
PŘELOMOVÉ SCHOPNOSTI: Technologie tlumičů GENIE kombinuje hbitou, hravou jízdu s bezedným DH pocitem.
JEDINEČNÁ KONTROLA: Měřitelně lepší trakce než u "kola roku" Stumpjumper EVO.
NEPŘEKONATELNÁ PERSONALIZACE: Šest možností nastavení geometrie, smíšená kola nebo 29", laditelná křivka pružení a další.
GENIE-Jízda na létacím koberci: Největší inovací na kole Stumpjumper 15 je GENIE. Tato patentovaná technologie vzduchové pružiny, kterou jsme vynalezli, plní tři přání každého trailového jezdce: pocit a kontrolu nad jízdou jako vinutá pružina, lepší prevenci dorazu než standardní vzduchová pružina a laditelnou "platformu" pro hravý pocit.
GENIE kombinuje lineární pružení vinuté pružiny, které zlepšuje kontrolu nad jízdou v "zóně nárazů", s progresivním pružením vzduchové pružiny na konci zdvihu, aby se zabránilo dorazu. Skutečně se jedná o to nejlepší z obou světů - vinuté i vzduchové - s možností dodatečného vyladění. Rozlučte se s kompromisy a přivítejte budoucnost jízdy.
JAKÁ NEROVNOST?: Díky o 16,3 % lepšímu zvládání rázové síly než u tradičních vzduchových tlumičů GENIE jezdí Stumpy 15 jako kolo s větším zdvihem. Například model Stumpjumper 15 (se zdvihem zadního kola 145 mm) a náš model Enduro (se zdvihem 170 mm) využívají k pohlcení rázové síly 1080 N zdvih 101 mm.
SPOUSTA TRAKCE: Rozsáhlé testování v terénu prokázalo, že Stumpjumper 15 s technologií GENIE poskytuje o 57 % lepší trakci než standardní tlumiče se vzduchovým odpružením, protože technologie GENIE poskytuje výkon podobný vinuté pružině, který udržuje kolo v kontaktu se zemí větší procento času než typická vzduchová pružina.
SBOHEM DORAZY: O 39 % méně dorazů než u standardní vzduchové pružiny. Při velkých nárazech těžíte ze stoupající křivky pružení v posledních 30 % zdvihu GENIE. Díky této dvoustupňové, výrazně stoupající křivce snižuje GENIE četnost a závažnost dorazů.
ZDOKONALENÁ GEOMETRIE: Geometrie tohoto kola poskytuje schopnost velkého kola, když ji potřebuješ, hbitost v úzkých úsecích a živé a efektivní stoupání. Velkorysý kokpit tě dokonale usadí na kolo a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký střed, položený úhel hlavové trubky a optimalizovaný posun vidlice zajišťují stabilitu v terénu.
JÍZDA PO TVÉM: Model Stumpjumper 15 bezproblémově integruje referenční nastavení geo, což z něj dělá nejpřizpůsobivější trailové kolo vůbec. Šest různých nastavení geometrie ti umožní vyladit výkon pro jakýkoli styl a terén. Hlavový úhel a výšku středu lze jemně vyladit pro stabilitu nebo průchodnost.
VÝBĚR KOL: Díky našim dodatečně dodávaným vahadlům si můžeš vybrat mezi velkými koly vpředu a vzadu, nebo si to namíchat s 27,5" zadním kolem pro citlivější a hravější jízdu. Bez ohledu na to, co si vybereš, geometrie zůstane zachována.
VEZMI SI VŠECHNO: SWAT 4.0 na kole Stumpjumper 15 zvyšuje úložný prostor na spodní rámové trubce, což je inovace, kterou jsme zavedli jako první. Jedná se o nejplynuleji fungující, povětrnostním vlivům nejodolnější systém zapuštěné montáže vůbec.
VÍCE ODVAHY NEŽ TY: Naše celoodpružená kola jsou konstruována tak, aby byla neúnavná, navržena tak, aby vydržela roky náročné jízdy, a podpořena tou nejlepší podporou a pojistkami, které vás udrží na trailu. Naše bezkonkurenční doživotní výměna ložisek čepů odpružení pro prvního majitele bez dotazů je jen jedním ze způsobů, jak se o tebe staráme.
- Lehký karbonový rám a zadní část FACT 11m
- Robustní kola Specialized z lehké slitiny s utěsněnými kazetovými ložisky
- Systém FOX FLOAT Performance je vyladění týmem Ride Dynamics a má patentovanou technologií vzduchové pružiny Specialized GENIE. Ta poskytuje maximální přilnavost a trakci, které jsou charakteristické pro lineární vinuté pružiny, dále prevenci proti dorazům a možnost nezávislého nastavení podpory ve střední a koncové části zdvihu. Dvoupolohové nastavení otevřeného a pevného tlumiče.
- S vidlicí FOX FLOAT 36 Rhythm s tlumičem GRIP zvládnete i ty nejtěžší tratě.
- Hladké a přesné řazení z pohonu SRAM Eagle T-Type AXS
- Velký brzdný výkon díky 4pístkovým brzdám SRAM Maven Bronze
- Odolná teleskopická sedlovka X-Fusion Manic
- Doživotní výměna ložisek čepů zavěšení pro původního majitele
- Kompatibilní pouze s elektronickými pohony
Technické specifikace
Rámová sada
RÁM
FACT 11m carbon chassis and rear-end, Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, internal brake and dropper cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, SRAM UDH compatible, 145mm of travel
SWAT
SWAT 4.0 internal downtube storage
OBJÍMKA
Alloy, 38.6mm
Odpružení
ZADNÍ TLUMIČ
FOX FLOAT Performance with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm
VIDLICE
FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:140mm of travel, S2-S6:150mm of travel
Kokpit
SEDLOVKA
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 125mm, S2: 150mm, S3: 170mm, S4-S6: 190mm
PŘEDSTAVEC
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
GRIPY
Specialized Trail Grips
SEDLO
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, S1-S2: 155mm, S3-S6: 143mm
ŘÍDÍTKA
Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise
Brzdy
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
ZADNÍ BRZDA
SRAM Maven Bronze, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S2: 180mm, S3-S6: 200mm
Pohon
ŘAZENÍ
SRAM AXS POD Controller
PŘEHAZOVAČKA
SRAM S1000 Eagle Transmission Derailleur
KAZETA
SRAM XS-1270 Transmission Cassette, 12spd, 10-52t
ŘETĚZ
SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain
KLIKY
SRAM S1000 Crankset, 32T ring, Integrated Guard, 55mm Chainline, S1-S3:165mm, S4-S6: 170mm
STŘED
SRAM DUB, BSA 73mm Wide, Threaded
Zapletená kola
RÁFKY
Specialized, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready, Front: 29, Rear: S1-S2:27.5, S3- S6:29
PŘEDNÍ NÁBOJ
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
ZADNÍ NÁBOJ
Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
VÝPLET
DT Swiss Industry
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
ZADNÍ PLÁŠŤ
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, S1-S2: 27.5x2.3, S3- S6: 29x2.3"
DUŠE
Standard, Presta valve
* Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.