Se sedmi vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Model Roubaix Pro poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z tohoto Roubaix to nejvyváženější. Aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti. A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix.
- Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích.
- Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici.
- Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 2.0 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec.
SPECIFIKACE
- RÁM - FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
- VIDLICE - Future Shock 2.0 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
- PŘEDNÍ KOLO - Roval C38, 21mm internal width carbon rim
- ZADNÍ KOLO - Roval C38, 21mm internal width carbon rim
- DUŠE - Presta, 48mm valve
- PŘEDNÍ PLÁŠŤ - Specialized Turbo Pro, 700x28mm
- ZADNÍ PLÁŠŤ - Specialized Turbo Pro, 700x28mm
- KLIKY - Shimano Ultegra R81000
- PŘEVODNÍKY - 50/34T
- STŘED - Shimano Threaded BSA BB
- PŘESMYKAČ - Shimano Ultegra R8150, braze-on
- PŘEHAZOVAČKA - Shimano Ultegra R8150, 12-speed
- KAZETA - Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t
- ŘETĚZ - Shimano XT M8100, 12-speed w/ quick link
- PŘEDNÍ BRZDA - Shimano 105, Hydraulic disc
- ZADNÍ BRZDA - Shimano 105, Hydraulic disc
- ŘÍDÍTKA - Specialized Hover Expert, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole
- OMOTÁVKA - Supacaz Super Sticky Kush
- PŘEDSTAVEC - Future Stem, Pro
- SEDLO - Body Geometry Power Expert
- SEDLOVKA - S-Works Pave
- OBJÍMKA - Hidden drop clamp
* Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.