Ať už je tvým cílem utéct na štěrkové cesty, daleko od automobilů a davů, nebo spočinout v čele tvého oblíbeného gravel závodu, žádné kolo to neumožňuje lépe než nový Diverge. Je to prostě nejrychlejší, nejschopnější - a možná i nejzábavnější kolo, které jsme kdy vyrobili. Přináší jízdu, která je rychlá, plná síly, ale současně stabilní a sebevědomí inspirující, když se terén stává drsným. Od systému Future Shock 2.0 a zcela nové gravel geometrie, vnitřnímu úložišti a až po prostor pro extrémně široké pláště představuje nový Diverge vše, co jsme se naučili za více než 40 let jízdy na silnici, štěrku a v lese. Diverge píše zcela novou kapitolu v kategorii gravel kol, takže můžeš snít o úplně nových jízdách. Je to nelepší únikový vehikl..
- Náš hliníkový rám Premium E5 poskytuje tuhou, lehkou a odolnou platformu. Když se spojí s naší plně karbonovou vidlicí FACT, stane se Diverge Comp E5 lehkým, živým a všestranným kolem připraveným k útoku na jakýkoli povrch.
- Původní 'status-quo' gravel geometrii jsme vzali a hodili z okna. Nový Diverge má nejprogresivnější geometrii, jakou jsme kdy vytvořili pro kolo s berany, což dává jezdcům schopné a stabilní kolo v terénu, které se na silnici stále cítí pohotově a obratně. Zvětšili jsme reach rámu, hlavu jsme trochu položili a vidlici dali delší offset. To vše vytváří neuvěřitelnou jistotu, díky níž máte pocit, že jste do terénu zasazeni jak rostlina do země. Kratší představce udržují celkovou délku kokpitu stejnou a ovládání je velmi živé. Udrželi jsme střed na nízké úrovni, abychom zvýšili stabilitu, ale dost vysoko, abychom mohli použít kola o rozměru 650b, pokud je to tvůj šálek kávy.
- Dali jsme kolu spoustu možností úchytů na nosiče, včetně uchytů na vidlici a na horní trubce, abychom zajistili, že si s sebou můžeš vzít to, co potřebujetš, bez ohledu na to, jak daleko máš v plánu jet nebo jak dlouho plánuješ zůstat venku.
- Nic neodemkne schopnost kola, jako je prostor pro široký plášť. Dali jsme novému kolu Diverge neuvěřitelných 47 mm vůle ve vidlici s kolem 700c a 2,1 “s kolem 650b. Díky řetězové vzpěře na straně řetězu s pevným výstupkem z hliníku za převodníky jsme vytvořili vůli aniž by hrozilo padání řetězu nebo bychom museli prodloužit řetězové vzpěry.
Specifikace:
RÁM
Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE
FACT carbon, full carbon steerer, 12x100 mm thru-axle, flat-moun disc
PŘEDNÍ KOLO
AXIS Elite Disc
ZADNÍ KOLO
AXIS Elite Disc
DUŠE
700x28/38mm, 48mm Presta valve
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Specialized Pathfinder Sport, 700x38c
ZADNÍ PLÁŠŤ
Specialized Pathfinder Sport, 700x38c
KLIKY
Shimano GRX RX600
STŘED
Shimano 68mm threaded
ŘAZENÍ
Shimano GRX RX400 hydraulic brake levers, 2x10 speed mechanical shifting
PŘESMYKAČ
Shimano GRX RX400, braze-on
PŘEHAZOVAČKA
Shimano GRX RX400, 10-speed
PŘEVODNÍKY
46/30T
KAZETA
Shimano CS-HG50-10, 10-Speed 11-36t
ŘETĚZ
KMC X10, 10-speed w/ reusable Missing Link™
PŘEDNÍ BRZDA
Shimano GRX 810, Hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA
Shimano GRX 810, Hydraulic disc
ŘIDÍTKA
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
OMOTÁVKA
Specialized S-Wrap
PŘEDSTAVEC
Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
SEDLO
Body Geometry Bridge Saddle, steel rails
SEDLOVKA
Alloy, 2-bolt Clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware
OBJÍMKA
Alloy, 30.8mm
* Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.
Parametr | Hodnota |
Určení | Unisex |
Velikost rámu | 52 |
Modelová řada | DIVERGE |
Průměr kol | 700 (silniční, treking) |
Materiál rámu | Hliníková |
Typ povrchu | 52 |