Proč byste měli být nuceni volit mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Nasedněte na nový Tarmac – na nejlehčí kolo, které UCI povoluje, a staňte se tím nejrychlejším. Využili jsme naše nejpokročilejší technologie, od naší knihovnu tvarů FreeFoil až po zcela nový rám Rider-First Engineered™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny rozhodování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou pryč – zcela nový Tarmac je nejrychlejší závodní kolo všech dob. Jedno kolo, které vládne všem.
„Aero je všechno“ – hlásáme to už roky a stále je to hnací síla pro nový Tarmac. Při našem hledání tvarů trubek, které poskytují nejrychlejší rám, který pravidla UCI umožňují, jsme vytáhli stránku z vývojové knihy Venge a použili naši knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na Win Tunnel, abychom tyto tvary zapojili do modulárního testovacího kola pro další testování a ověřování. Výsledek? Nový Tarmac, který je nejrychlejší, který jsme kdy testovali – o 45 sekund rychlejší na 40 km než Tarmac SL6 (postaven s řídítky Aerofly II, prodávají se samostatně). Žádné kompromisy, jen čistá rychlost.
Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, druhým pilotem na této optimální cestě závodního kola byla hmotnost. Dřívější „aerokola“ byla vždy kompromisem v oblasti hmotnosti – čím více jste snížili odpor, tím větší váhu jste získali. U nového Tarmacu bylo naší konstrukční filozofií udržet jej na nebo pod hmotnostním limitem UCI bez jakýchkoli obětí na aerodynamice. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů, jako je izotopová analýza FEA a některých inženýrských kouzel od nejlepších inženýrů v oboru, jsme dodali rám, který váží pouhých 800 gramů, aniž bychom se vzdali gramu aero, tuhosti nebo jízdní vlastnosti. kvalitní.
V naší snaze vyvinout perfektní závodní kolo jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered™, abychom zajistili, že nový Tarmac je dosud nejvyváženějším a nejlépe ovladatelným Tarmacem – bez ohledu na velikost. S armádou nejlepších testovacích jezdců světa z našich tří týmů World Tour – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe – jsme provedli změny na Tarmacu na základě jejich tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné – a to vše, aniž bychom cokoli vzdali legendární ovladatelnosti Tarmacu a závodní hbitosti.
Nový Tarmac staví na poznatcích z Venge a využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého, rychlého kokpitu, se kterým se snadno žije. Vylepšili jsme směrování pro jakoukoli konfiguraci – mechanické řazení, tradiční představce, kulaté tyče atd. – to vše při zachování jeho aerodynamických vlastností. Díky těmto stejným vlastnostem se s novým Tarmacem snadno pracuje a snadno se s ním cestuje. Je to win-win.
* Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.